Snažíme sa, aby ste boli s našimi službami maximálne spokojní, a preto vám reklamáciu určite znepríjemňovať nebudeme. Vaša spokojnosť pre nás bude skvelou spätnou väzbou na to, aby sme naše služby neustále zlepšovali.
Naše produkty je možné upevniť bez náročnej montáže, pretože sú vo väčšine prípadov už zložené, a preto reklamácie takmer nevznikajú. Aj napriek tomu je pre nás každá z nich veľmi dôležitá, aby sme sa posúvali vpred.
Ak sa predsa len niečo pokazí
Aj keď sa snažíme robiť všetko, aby ste boli maximálne spokojní, vždy sa môže niečo pokaziť. Nebojte sa na nás obrátiť. Vašu reklamáciu radi vybavíme.
Ako postupovať v prípade reklamácie
Do formulára na reklamáciu nám, prosím, napíšte:
1 Číslo objednávky
Nájdete ho na faktúre, ktorú sme vám poslali e-mailom.
2 Kód látky
Napíšte nám tiež typ látky, ktorú ste si objednali.
3 Rozmer rolety
Pošlite nám rozmery rolety, ktorú ste si u nás nechali vyrobiť.
4 Popis chyby
Dôkladne opíšte chybu, ktorá je dôvodom reklamácie.
5 Fotografia rolety
Vyfotografujte roletu a fotografiu nám pošlite aj s informáciou, čo je na nej chybne.
6 Číslo chýbajúceho dielika
Ak v balení chýba dielik, pošlite nám jeho číslo prostredníctvom kontaktného formulára nižšie. My vám obratom pošleme nový dielik. Číslo dielu nájdete na obrázku pod textom.
Diely na zavesenie na okno
Diely na vŕtanie na okno
Diely na vŕtanie do okna
Dôvody zamietnutia reklamácie
- Pri šírke farebných pruhov Roliet Deň a noc je tolerancia 0,3 cm – je to vlastnosť látky. Ak máte rolety priamo vedľa seba, napíšte nám to, prosím, do poznámky. Pri výrobe sa zameriame na eliminovanie tejto tolerancie.
- Ak máte rolety v otvorenej, POLO alebo MAXI kazete, majú hĺbku 5 – 6 cm – je to vlastnosť roliet. Ak máte okná príliš blízko výklenku, odporúčame tienenie pripevniť vŕtaním do steny nad výklenok. Niektoré druhy tienenia totiž môžu po otvorení okna narážať do špalety.
- Ak ste roletu nesprávne zamerali, nezúfajte. Zúžiť ju vieme. Rozšíriť však už bohužiaľ nie.
- Bohužiaľ sa môže stať, že nám náš dodávateľ látok mierne zmení odtieň niektorej farby. Túto situáciu sa snažíme eliminovať, nedokážeme ju však úplne ovplyvniť.
- Môže sa stať, že nám dodávateľ látku nedodá. Túto situáciu bohužiaľ tiež nedokážeme predvídať a plne ovplyvniť. Ak sa tak stane, budeme sa pre vás snažiť nájsť najlepšie riešenie.
Formuláre na reklamáciu
Stiahnite si tiež Formulár na uplatnenie reklamácie, vyplňte ho a spoločne s vyššie uvedenými bodmi všetko zašlite na e-mail info@foa-rolety.sk.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy
Formulář pro uplatnění reklamace
Ohľadne reklamácie vás budeme čo najskôr kontaktovať prostredníctvom vami uvedených údajov vo formulári na uplatnenie reklamácie. Tiež vás budeme informovať o priebehu a spôsobe vybavenia reklamácie.
Upozornenie
Na rolety vyrobené na zákazku sa nevzťahuje právo na vrátenie do 14 dní, pozri obchodné podmienky:
5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 občianskeho zákonníka nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.